Hoofd Financiën Nonprofit

  • Amsterdam
  • 3200 - € 4000
(doc, docx of pdf)
Motivatie kan later!
We gaan meteen aan de slag
Alleen vaste banen
97% tevreden kandidaten

Kiyoh

90 beoordelingen klantbeoordelingen
Google maps

Jouw vaste baan

Hoofd Financiën Nonprofit

  • Amsterdam
  • 3200 - € 4000
  • HBO
  • Fulltime
  • Parttime
  • 32 tot 40 uur

Meer vacaturedetails

  • Nederlands en Engels
  • Vaste baan
  • Medior
  • Pensioenregeling
  • Reiskostenvergoeding

Voor wie je gaat werken

  • Wij creëren betaalbare werkruimtes voor creatieve ondernemers.
  • Ben jij onze nieuwe Hoofd Financiën?
  • Heb je ervaring met het opstellen van jaarrekeningen?


Vaste baan: Hoofd Financiën Jaarrekeningen HBO | €3.200 - €4.000

Wij zijn een non-profit organisatie die broedplaatsen beheert in Amsterdam. Ons hoofddoel is het realiseren van betaalbare werkruimtes voor kunstenaars, creatieve ondernemers en sociaal-maatschappelijke projecten.

Wij zijn een kleine, inspirerende, sociale onderneming. Je werkt professioneel en informeel. Je werkt zeer zelfstandig, maar in samenwerking met een gedreven team.

De branche van dit bedrijf is Bouw / Installatie.

Wat wordt er van jou verwacht?

Jij bent verantwoordelijk voor de financiële- en bedrijfsadministratie van Stichting Urban Resort en voor de inrichting, uitvoering en naleving van de gehele planning- en control cyclus. Je geeft leiding aan de financiële afdeling die bestaat uit drie medewerkers, je bent onderdeel van het managementteam en je rapporteert aan de directeur. Door jouw kritische en analytische blik zorg jij voor een gezonde financiële bedrijfsvoering en weet je als geen ander grip te houden op het financiële reilen en zeilen binnen de organisatie. Jij ziet erop toe dat de interne werkwijzen, procedures en controlemaatregelen met efficiëntie worden nageleefd. Ook is het jouw taak om het subsidiebeheer accuraat te laten verlopen. Daarnaast zorg jij ervoor dat de personeels- en salarisadministratie zorgvuldig wordt bijgehouden. De uitbesteedde beheer van ICT-infrastructuur is onder jouw leiding veilig en betrouwbaar, en beschikken je medewerkers over de vereiste kantoorfaciliteiten. Een greep uit jouw takenpakket: ● Het opstellen van de jaarrekeningen, begrotingen en projectbudgetten; ● Het maken van financiële rapportages voor de directeur en het managementteam; ● Het doorrekenen van nieuwe projecten; ● Het financieel beheer over 800 (huur)contracten; ● Het op orde houden van balansen en winst- en verliesrekeningen; ● Het coördineren van de accountantscontrole; ● Het ontwerpen, inkopen en beheren van de ICT-infrastructuur; ● Het organiseren en inkopen van de kantoorfaciliteiten; ● Subsidies aanvragen en afrekenen, controleren naleving subsidievoorwaarden;

Waar jouw profiel aan moet voldoen

  • Je hebt een HBO werk- en denkniveau; 
  • Daarnaast heb je 5 jaar werkervaring in een soortgelijke functie, en bij voorkeur in een niet-commerciële of ideële setting;
  • Je hebt kennis van geautomatiseerde boekhoudsystemen, van administratieve processen en van ICT.

Het aanbod van deze werkgever uit Amsterdam

  • Geschat brutosalaris van €3.200 tot €4.000 per maand op basis van 40 uur in de week.
  • Goede werksfeer en inwerktraject.
  • Gunstige secundaire arbeidsvoorwaarden.
  • Bij deze vacature is het ook mogelijk parttime te werken.

Enthousiast geworden? Solliciteer!

Bij deze activiteiten moet je ook denken aan andere zaken. Bijvoorbeeld aan Hoofd Financiën Hoofd Administratie, Teamleider Administratie of Supervisor Administratie.

De balans tussen werk en privé vinden wij belangrijk. De reisafstand voor het woon-werkverkeer is daarom ook goed om te beperken. Naast onze eigen vestigingsplaats in Amsterdam is ons bedrijf ook heel goed te bereiken vanuit Bloemendaal, Anna Paulowna, Overveen, Schagen en Alkmaar. Daarnaast zijn Heemskerk, Heemstede, Diemen en Bergen ook prima. En aan de andere kant zijn Hoofddorp, Hoogkarspel en Heiloo ook prima te doen. En solliciteer ook wanneer je woont in Purmerend, Aerdenhout, Hoorn of Uitgeest. Vanaf de woonplaatsen Haarlem, Bovenkarspel en Hardinxveld-Giessendam is onze vestiging ook prima te berijden.

Solliciteer meteen door op solliciteren te klikken. Als je ook gelijk je CV meestuurt, gaan we direct voor je aan de slag. Verder kan je daarna nog extra informatie doorgeven door de vragen te beantwoorden. Wanneer er een goede match is, proberen we direct een kennismakingsgesprek te regelen.




We vinden direct jouw nieuwe vaste baan en helpen je bij het sollicitatieproces.

1

Jij solliciteert

Je krijgt meteen bericht.

2

Wij matchen en stellen je voor

Je krijgt meteen bericht.

3

Wij regelen de sollicitatiegesprekken

Je krijgt meteen bericht.

4

Je krijgt een contractvoorstel

Wij treden op als bemiddelaar.

5

Gefeliciteerd met je nieuwe baan of opdracht!

Wij geven tips voor je eerste werkdag.

6

Geen match? Geen nood!

Wij stellen alternatieve vacatures voor.