Deze vacature is vervuld. Je kunt solliciteren, dan zoeken wij een soortgelijke vacature voor jou.

HR Manager Transport & Logistiek HBO Arbo- en Arbeidsrecht

  • Almere
  • 4300 - € 5500
(doc, docx of pdf)
Motivatie kan later!
We gaan meteen aan de slag
Alleen vaste banen
97% tevreden kandidaten

Kiyoh

93 beoordelingen klantbeoordelingen
Google maps

Jouw vaste baan

HR Manager Transport & Logistiek HBO Arbo- en Arbeidsrecht

  • Almere
  • 4300 - € 5500
  • Fulltime
  • Parttime
  • 32 tot 40 uur

Meer vacaturedetails

  • Nederlands
  • Vaste baan
  • Medior

Over het bedrijf

  • Wij zijn een vooraanstaande speler in intern transport en logistiek.
  • Ben jij een ervaren HR-manager die graag strategisch én operationeel werkt?
  • Heb jij ervaring in het ontwikkelen van personeelsbeleid, werving & selectie, en kennis van arbeidsrecht?

Vaste baan: HR Manager Transport & Logistiek HBO | €4.300 - €5.500

Bij ons kom je te werken in een dynamisch, internationaal bedrijf dat zich richt op innovatie binnen de sector van intern transport. Als familiebedrijf hechten we veel waarde aan een informele werksfeer en nauwe samenwerking tussen collega's. Je krijgt de kans mee te bouwen aan de verdere ontwikkeling van onze organisatie, waar ruimte is voor persoonlijke groei en initiatief wordt gewaardeerd. Jouw inbreng helpt ons om onze leidende positie in de markt te behouden en verder uit te bouwen, terwijl je actief bijdraagt aan het welzijn en de ontwikkeling van ons personeel.

Jouw werkzaamheden als HR Manager Transport & Logistiek HBO Arbo- en Arbeidsrecht

  • Adviseren en ondersteunen van directie en management over uiteenlopende HR-aangelegenheden op zowel operationeel, tactisch alsook strategisch gebied (in samenspraak met directie NL en HR Director EMEA);
  • Fungeren als aanspreekpunt voor alle HR-vragen over toepassing van de cao, salarisadministratie, pensioenregeling enz. voor zowel leidinggevenden als medewerkers;
  • Actueel houden van de (digitale) personeelsadministratie en -systemen;
  • Tijdig verzamelen en correct verwerken van mutaties in de salarisadministratie;
  • Coördineren en begeleiden van het proces van werving & selectie;
  • Opstellen van zakelijke correspondentie rond cao, in-/door-/uitstroom, verzekeringen, arbeidsovereenkomsten en -voorwaarden, personele mededelingen, salarisadministratie, functiebeschrijvingen, beleidsdocumenten, talent management, talent development, Ondernemingsraad enz.;
  • Begeleiden, ondersteunen van en uitvoering geven aan de Wet Verbetering Poortwachter;
  • Aansturen en adviseren van directie en management over actuele wet- en regelgeving;
  • Opstellen van (management) rapportages en uitwisselen van informatie;
  • Leveren van een actieve bijdrage aan de verdere ontwikkeling van ons bedrijf.

Jouw specificaties

  • Afgeronde hbo-opleiding in HRM, Personeel & Arbeid of een vergelijkbare richting.
  • Minimaal 5-10 jaar relevante ervaring in een HR-functie, met een sterke basis in Arbo en arbeidsrecht.
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden in zowel Nederlands als Engels.
  • Ervaring met MS Office is vereist; bekendheid met BCS Online/Delta is een pre.
  • Proactieve houding, met een hands-on mentaliteit en het vermogen om zowel zelfstandig als in teamverband te werken.

Arbeidsvoorwaarden

  • Marktconform salaris van €4.300 tot €5.500 per maand op basis van 40 uur, inclusief uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden.
  • Flexibele werktijden en mogelijkheid tot thuiswerken, bevorderend voor een goede werk-privé balans.
  • Uitdagende HR Manager positie met directe invloed op succes en klanttevredenheid van onze internationale organisatie.
  • Ontwikkelingsmogelijkheden op persoonlijk en professioneel vlak binnen een dynamisch familiebedrijf.
  • Toegang tot de nieuwste technologieën en systemen in een stimulerende werkomgeving.
  • Geweldige werksfeer binnen een team van betrokken collega’s en een grondig inwerktraject.
  • 40 verlofdagen per jaar (27 vakantiedagen + 13 ADV-dagen) en een gedeeltelijk premievrij pensioen.
  • Inclusief laptop, mobiele telefoon en reis- of thuiswerkvergoeding.

Eenvoudig solliciteren

Deze baan is voor kandidaten die interesse hebben in ] HR-adviseur, Personeelsmanager of Human Resources Manager. Werk je met Personeelszaken Manager of P&O Manager dan heb je bij deze baan echt goede kansen.

We zoeken kandidaten die in de buurt of in Almere wonen. Dus woon je in ] Almere, Huizen, Naarden, Bussum of Lelystad solliciteer direct. Maar ook kandidaten uit Zeewolde, Blaricum, Muiden en Weesp zijn welkom.

Solliciteer meteen door op solliciteren te klikken. Als je ook gelijk je CV meestuurt, gaan we direct voor je aan de slag. Verder kan je daarna nog extra informatie doorgeven door de vragen te beantwoorden. Wanneer er een goede match is, proberen we direct een kennismakingsgesprek te regelen.

[

[

We vinden direct jouw nieuwe vaste baan en helpen je bij het sollicitatieproces.

1

Jij solliciteert

Je krijgt meteen bericht.

2

Wij matchen en stellen je voor

Je krijgt meteen bericht.

3

Wij regelen de sollicitatiegesprekken

Je krijgt meteen bericht.

4

Je krijgt een contractvoorstel

Wij treden op als bemiddelaar.

5

Gefeliciteerd met je nieuwe baan of opdracht!

Wij geven tips voor je eerste werkdag.

6

Geen match? Geen nood!

Wij stellen alternatieve vacatures voor.